Introductie

Op enthousiaste wijze vertelt Jeanette helemaal in haar element te zijn als medewerker Instrumentenbeheer. ”Je bent bezig met het gehele CSA-proces, met de kwaliteit en daarbovenop ook nog met de klanten zelf. Dus eigenlijk met het gehele plaatje. Wat ik verder leuk vind aan mijn baan is de afwisseling in tijden. We hebben tegenwoordig drie diensten. De ochtenddienst van 07:00 tot 15:30 uur, de tussendienst van 08:00 tot 16:30 uur en dan nog een dienst van 13:00 tot 21:30 uur. Die afwisseling vind ik persoonlijk erg fijn. Daarnaast zijn de vele contacten die ik heb in mijn werk ook erg leuk. Ik zit echt op mijn plek hier en ik hoop dat ik dit werk nog voor een hele lange tijd mag doen

Organisatie

Voor diverse ziekenhuizen verzorg je het instrumenten beheer. Dat is een leuke gevarieerde en verantwoordelijk taak. Je zorgt ervoor dat alle instrumenten op tijd op de juiste plek terechtkomen. Anders moet een operatie afgezegd worden. Wanneer er een instrument kapot is ga je kijken of er een vervangend instrument beschikbaar is. Zo niet, dan ga je dit in overleg met de afdeling bestellen. Als reparatie nodig is, dan zet je dat uit naar de reparateur. Deze zorgt ervoor dat het instrument meestal binnen een week weer terug is, zodat het weer ingezet kan worden.

Functie

  • Iedere dag zorg je voor voldoende voorraad van instrumenten op de werkvloer. Zo verloopt het productieproces zonder problemen.
  • Je maakt nieuwe, gerepareerde of bruikleen instrumenten klaar voor gebruik. Je volgt hierbij de landelijke richtlijnen. Je informeert leidinggevenden en medewerkers.
  • Je bewaakt de levertijd van de orders en hebt contact met de leveranciers en klanten. Je blijft investeren in een goede relatie met alle klanten .
  • Het documentatiesysteem is dank zij jou up to date met betrekking tot het medisch instrumentarium.
  • Iedere maand maak je een financieel overzicht voor de directeur en meld jij afwijkingen van het proces of instrumentarium.
  • Een spoedbestelling pak jij goed en zakelijk op.

Functie-eisen

  • Je kunt goed plannen en organiseren; je hebt zicht op het gehele logistieke proces.
  • Omdat je weet wat het betekent voor de ok-planning als er een instrument niet op voorraad is, weet je wat moet doen.
  • Je bent klantgericht en bezit goede communicatieve vaardigheden: tact en flexibiliteit zijn jou niet vreemd, bijvoorbeeld in geval van conflicten of tegenstrijdige belangen.
  • Continu is er werk te doen en vaak ook met tijdsdruk. Je behoudt hierbij goed overzicht en blijft altijd klantvriendelijk.
  • Je bent actief en ondernemend: achterover leunen en wachten tot het werk naar jou toekomt past niet bij jou. Er is altijd werk te doen en pak je dan ook op.

Aanbod

  • Je verdient minimaal € 2.044 en maximaal € 3.025 bruto per maand (FWG 40) bij een 36-urige werkweek.
  • Je start met een (deta-vast) jaarcontract voor 36 uur per week. Met de intentie is om je contract daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd.
  • Jouw werkplek is in Delft en is goed bereikbaar vanuit de regio’s Den Haag en Rotterdam.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform de Cao ziekenhuizen met onder meer een vaste eindejaarsuitkering en vakantiegeld van 8,33% van het bruto jaarsalaris.
  • Bezoek onze site voor het complete overzicht van onze arbeidsvoorwaarden.

Inlichtingen

Onze recruiters: 085-0605085

Sollicitatie

Info@weallshare.nl of via onderstaande sollicitatiebutton. (Vergeet niet je CV mee te sturen.)